#: locale=nl-BE ## Tour ### Description ### Title tour.name = JIBE - Colruyt ## Skin ### Button Button_99971F5D_8CD6_F607_41A3_4E8B4C890B74.label = Openstaande vacatures Button_D14AE3FB_C8E0_C1FC_41E2_30E376679843.label = NEDERLANDS Button_E314AF09_F77E_5039_41EC_18011147BC7E.label = FRANCAIS Button_E52E62DA_F775_D1DB_41EE_C3491A30B367.label = Terug naar de jobsite ### Multiline Text HTMLText_D14A03FB_C8E0_C1FC_41E2_2D5F5BD4DFFA.html =
WELKOM BIJ/BIENVENUE A
HTMLText_D2A2BF48_F956_5027_41E9_7B50022694F8.html =


HTMLText_D2A33F50_F956_5027_4187_20F812C8A87F.html =


Helemaal overtuigd om winkelmanager in opleiding te worden? Check onze openstaande vacatures
HTMLText_E0E8EE4A_F75D_D03B_41D6_A980E1137254.html =


## Media ### Title album_CAFBD24F_D80D_5608_41D4_7B257D53115D.label = Photo Album DSC_4157 album_CAFBD24F_D80D_5608_41D4_7B257D53115D_0.label = DSC_4157 album_DFE6C9EC_C963_CE14_41B9_C76CBA2A29DF.label = Photo Album istockphoto-1130239341-612x612 album_DFE6C9EC_C963_CE14_41B9_C76CBA2A29DF_0.label = istockphoto-1130239341-612x612 album_FD86F36F_DD62_B864_41DA_8FC8B3079636.label = Photo Album DSC_4127 album_FD86F36F_DD62_B864_41DA_8FC8B3079636_0.label = DSC_4127 panorama_071EBDF7_0C09_B861_419A_A1546FB27F59.label = Versmarkt panorama_0CC8314C_02E5_1DCA_4186_BCF549CD717C.label = Gerant panorama_0CFB0BE9_02E5_2CCA_417C_4BDBDA73B0BB.label = Parking panorama_3921610F_34D6_7F85_41C1_87803EF450D7.label = Transit panorama_D8117F2D_C9E7_C214_41D9_155BE449588A.label = Kassaplein panorama_DA2F390D_C9E0_4E14_41DA_B57F1AA7DA1A.label = Gang panorama_DB4CDD7D_C9E0_C6F4_41D8_2BD31C68B908.label = Collect&Go ## Action ### URL LinkBehaviour_9B97AA1E_8CCF_7E05_41D5_C7F373E4D5B7.source = https://jobs.colruytgroup.com/nl/ LinkBehaviour_E448192E_F773_F07B_41EB_1ADDF1BBA580.source = https://jobs.colruytgroup.com/nl/ ## E-Learning ### Answer questionOption_C8871A39_D802_D608_41D1_3EE842EE1EE1.text = Ik bel de regiomanager om te vragen hoe ik dit moet aanpakken. questionOption_C8A2E280_D802_D6F7_41D2_6C4FF839A9C6.text = Ik bekijk samen met mijn medewerkers naar hun ideeën over hoe we de verkoop een boost kunnen geven. questionOption_C8B1F9F0_D802_B219_41DF_7D975514649E.text = Ik heb al heel wat creatieve ideeën klaarliggen die de verkoop zeker en vast een boost zullen geven en vraag om deze uit te voeren. questionOption_C92FD1A8_D81D_5208_41DD_DA212467357E.text = Ik spreek hun hier onmiddellijk op aan, kletsen kunnen ze in hun pauze doen. questionOption_C95B69B9_D81E_B208_41B6_6F9911A7C4DF.text = Ik confronteer de medewerkers met de feedback die ik kreeg en maak hen duidelijk dat hun gedrag moet veranderen. questionOption_C961BD02_D81D_53F8_41E1_55F2990813CA.text = Ik ga in gesprek met de afdelingsverantwoordelijke om te kijken hoe hij het heeft aangepakt en geef tips waar mogelijk. questionOption_C97BF038_D81E_D208_41E0_6CA636E7ABEE.text = Ik maak al lachend een opmerking over de situatie wanneer ik hen passeer, zo weten ze ook direct dat het me wel opvalt maar stoort dit de klanten misschien niet. questionOption_C9870C9A_D81D_5208_41D0_E227989547D0.text = Ik hou bij hoe vaak dit voorvalt en hoe veel tijd we hieraan verliezen, met deze informatie stap ik naar de regiomanager om te kijken of we hier iets aan kunnen veranderen. questionOption_C9920B79_D81E_F609_41D2_8CD49CE50464.text = Ik kijk even of er geen klanten in de buurt zijn, als er een klant rondwandelt hou ik mijn feedback voor wat later op de dag. questionOption_C99DE2C2_D81D_5678_41E9_5B0F646815F2.text = Ik vraag aan de afdelingsverantwoordelijke wat hij van mij verwacht. questionOption_C9AFC361_D81D_5638_41CE_C93BBFB642A3.text = Ik probeer mijn medewerkers opnieuw te motiveren en leg hen nogmaals uit waarom het belangrijk is dat we dit toch blijven doen. questionOption_C9CAC85A_D802_B208_41DE_09516BB93859.text = Ik bel persoonlijk alle klanten op en vraag hen vriendelijk om hier rekening mee te houden en leg uit welke impact dit heeft op onze organisatie. questionOption_CA7501FC_D803_7208_41B7_909E3978D40E.text = Ik vraag mijn medewerkers wat zij vinden van de beslissing, ik bundel hun negatieve commentaren en ga hiermee terug naar de regiomanager om te kijken of we hier nog iets aan kunnen aanpassen. questionOption_CA85BB8C_D803_5608_41DB_165D9B6B2D25.text = Ik leg mijn team uit waarom deze beslissing is genomen en verdedig de beslissing van de regiomanager alsof het mijn eigen beslissing zou zijn. questionOption_CAAD60FB_D802_D208_41DD_AB81021B84FE.text = Ik vraag flexibiliteit van mijn medewerkers, laat ons de verandering uitproberen en indien dit om grondige redenen in praktijk niet werkt zal ik terugkoppelen naar de regiomanager. questionOption_D70CF278_D803_D608_41DD_57AA66E0D196.text = Ik bekijk welke karren dringend zijn en vraag enkele van mijn snelste medewerkers of ze zich kunnen focussen op deze karren, de klanten zullen misschien iets langer moeten wachten aan de kassa maar zo vinden ze tenminste al hun producten morgen ook terug in de winkel. questionOption_D73DFF6A_D803_6E08_41DF_6D40CBD07A6E.text = Het belangrijkste is dat de klant direct geholpen wordt en snel kan afrekenen, ik zorg dat aan de kassa alles vlot verloopt en ik blijf zelf dan wel wat langer na mijn uren om die laatste karren uit te zetten. questionOption_D74BE5FC_D803_5208_41C3_A3268ECE0583.text = Ik probeer zelf tijd vrij te maken om bij te springen en vraag nadien de 1e verkoper om uit te zoeken hoe we dit probleem verder kunnen aanpakken. questionOption_FA1D0807_F752_5029_41EB_A96D2B816DCB.text = Ik kijk of één van de andere medewerkers nog vrij is die dag en bel hen om te kijken of ze willen wisselen van dag met hem. questionOption_FA1D1807_F752_5029_41C9_DDCA3E81A174.text = Ik zeg dat dit niet mogelijk is, de planningen worden 3 weken op voorhand gemaakt en hij moet maar beter zijn agenda in de gaten houden zodat hij dit soort zaken vroeger kan doorgeven. questionOption_FA1D3807_F752_5029_41D7_ADC6F817A938.text = Ik geef aan dat dit zijn eigen verantwoordelijkheid is, indien hij kan veranderen van planning met een collega is het voor mij goed maar dan zal hij zelf moeten uitzoeken met wie. questionOption_FA3DCDDE_F752_D3DB_41D1_318E8DA1C992.text = Ik kijk of er nog andere medewerkers kunnen bijspringen en bekijk nadien met de 1e verkoper wat de oorzaak was van de lange files. questionOption_FA3DDDDE_F752_D3DB_41EC_D055AF7918D8.text = Ik help zelf snel even mee zodat alles wat vlotter kan verlopen. questionOption_FA3DEDDE_F752_D3DB_41E4_864BAF8B93AD.text = Ik heb zelf andere prioriteiten en ik heb het volste vertrouwen in mijn medewerkers. Ik bedank hen op het einde van de dag voor hun harde werk questionOption_FA629E85_F752_5029_41E7_E60F97F44C5A.text = Ik bel in het midden van de week even naar de eerste verkoper om te kijken of alles goed gaat. questionOption_FA62EE85_F752_5029_41E8_D5CF187203D6.text = Ik neem mijn computer mee op vakantie, ik kijk iedere dag even om te zien of alles vlot verloopt en of mijn medewerkers niets verkeerd doen. questionOption_FA62FE85_F752_5029_41EC_B060E73C615A.text = Ik zorg dat alles voor mijn verlof goed voorbereid is en dat de eerste verkoper op de hoogte is van alles wat moet gebeuren voor ik in verlof trek, zo moet ik me in mijn verlof geen zorgen maken. questionOption_FA650358_F752_F027_41C5_467497E76340.text = Ik plan de eerste uurtjes met de medewerker in en wijs deze dan toe aan een peter of meter die de verdere opleiding op zich kan nemen. questionOption_FA651358_F752_F027_41DD_E4C5ABE7C4F2.text = Ik zorg dat de peter of meter van deze persoon die dag even vrij is om hem of haar op te leiden. questionOption_FA652358_F752_F027_41B0_2382A63A2E4C.text = Ik zorg dat ik zelf aanwezig ben om deze te verwelkomen en hou mezelf een hele dag vrij om deze persoon op te leiden en meer uitleg te geven. questionOption_FA67D84E_F752_303B_41C1_BBA47EA3686F.text = Ik bekijk welke fouten er gemaakt zijn en los deze op, ik spreek de medewerker er niet direct over aan maar hou dit in het achterhoofd, wanneer dit nogmaals zou voorvallen spreek ik hem of haar er wel op aan. questionOption_FA67E84F_F752_3039_41E9_FB578C404DD4.text = Ik help de klant verder en ga nadien naar de medewerker om te luisteren wat er gebeurd is en het voorval met hem op te nemen. questionOption_FA67F84F_F752_3039_41DF_3247605DC647.text = Ik verdedig mijn medewerker tov de klant en zeg dat vergissen altijd menselijk is, we zijn tenslotte allemaal maar mensen. questionOption_FBE3BBFA_F756_57DB_41EE_615D3475C352.text = Ik bekijk of er nood is aan meer vuilbakken en of deze misschien niet voldoende opvallen. questionOption_FBE6CF34_F756_306F_41E6_373B106F45E4.text = Ik ga kijken bij de dame en help haar recht, het is aan haar om haar verzekering te contacteren. questionOption_FBE6DF34_F756_306F_4175_29D6DAE29B34.text = Ik help meteen de dame, bel een ambulance en verwittig haar familie. De verzekeringspapieren regel ik later met de familie. questionOption_FBE6EF34_F756_306F_41EC_4256B74FDCC5.text = Ik bel een ambulance en verwittig haar familieleden, meer kan ik niet doen questionOption_FBEC4BFA_F756_57DB_41D0_559C886E5C38.text = Dit vind ik minder belangrijk, zolang mijn winkel maar proper staat. questionOption_FBEC5BFA_F756_57DB_41C5_FD6C2BB68010.text = Een extra medewerker verantwoordelijk maken voor de orde en netheid op de parking. ### Score Name score1.label = Score ### Question question_C828F731_D803_7E19_41E9_CADCADB29BA5.title = De pompoenen verkopen dit jaar in jouw winkel niet zo goed als in enkele andere winkels in de regio, wat zou jij ondernemen als winkelmanager? question_C902B253_D81D_B618_41BA_507A46A1E1FB.title = Je ziet dat twee van je medewerkers continue aan het kletsen zijn en niet echt meer doorwerken, wat onderneem jij als winkelmanager? question_C917220F_D81E_B608_41C4_A3CEA6B16A23.title = Je afdelingsverantwoordelijke geeft aan dat hij het moeilijk vindt om zijn medewerkers te motiveren. Hij heeft al meerdere zaken uitgeprobeerd maar merkt weinig verandering. Hoe kan je hem verder helpen? question_C97E2125_D81D_D238_41E2_0B95024E04BE.title = De laatste weken hebben klanten vaak last-minute hun C&G-bestelling geannuleerd – dit zorgt voor heel wat extra werk voor je medewerkers, die zaken terug moeten zetten in de winkel en je merkt dat hier frustraties over ontstaan, hoe pak je dit aan? question_CA0DFE1B_D803_EE09_41E7_1743DBF14738.title = De regiomanager heeft beslist dat er vanaf nu dat er vanaf nu ook C&G in de winkel rondgehaald moet worden, je moet dit straks gaan aankondigen bij jouw medewerkers maar weet dat ze het hier waarschijnlijk niet mee eens zullen zijn, hoe pak je dit aan? question_D6D09C02_D803_B1F8_41E4_6DBA2EFE7CBE.title = Je hebt al meerdere malen opgemerkt dat er verschillende karren op het einde van de dag nog niet volledig zijn uitgezet, wat onderneem je? question_FA1DD807_F752_5029_41E8_EB413691557C.title = Eén van je medewerkers laat je weten dat hij een trouwfeest heeft dat hij helemaal vergeten was volgende week, hij vraagt of hij toch nog vrijaf zou kunnen krijgen, wat doe jij? question_FA3D1DDE_F752_D3DB_41E1_7B53C754ED0D.title = Je merkt dat er ellenlange files staan aan de kassa en klanten beginnen te zeuren. Wat onderneem je? question_FA636E85_F752_5029_41EC_0918FABA6A69.title = Je hebt volgende week een weekje vrijaf, hoe pak je dit aan? question_FA656358_F752_F027_41E4_F0CBA247943B.title = Je hebt een nieuwe medewerker aangeworven, deze start vandaag – hoe pak je dit aan? question_FA68784C_F752_303F_41EE_EAEF84854498.title = Een klant komt langs met een klacht over één van je medewerkers. Deze zou onvriendelijk geweest zijn en fouten gemaakt hebben bij de afrekening, hoe pak je dit aan? question_FBEC1BFA_F756_57DB_41DF_883E7FB23A3F.title = Je merkt dat de parking er de laatste tijd steeds minder proper bij ligt, er blijft best wel wat afval liggen. Wat zou je ondernemen? question_FBED1F32_F756_306B_41C0_56AA2BBAB7A7.title = Een winkelmedewerker komt je melden dat er een ongeluk is gebeurd op de parking. Het was er erg glad door de sneeuw en een oudere dame heeft haar heup gebroken. Hoe pak je dit aan? ### Question Screen quizQuestion_DE01F54C_C9A0_C614_41B2_8DBD76777F83.ok = OK ### Report Screen quizScore_DE03854D_C9A0_C614_4172_5109B6DC05BB.completion = Completed quizScore_DE03854D_C9A0_C614_4172_5109B6DC05BB.downloadCSV = Download .csv quizScore_DE03854D_C9A0_C614_4172_5109B6DC05BB.elapsedTime = Time quizScore_DE03854D_C9A0_C614_4172_5109B6DC05BB.items = Items Found quizScore_DE03854D_C9A0_C614_4172_5109B6DC05BB.questions = Questions quizScore_DE03854D_C9A0_C614_4172_5109B6DC05BB.questionsCorrect = Correct quizScore_DE03854D_C9A0_C614_4172_5109B6DC05BB.questionsIncorrect = Incorrect quizScore_DE03854D_C9A0_C614_4172_5109B6DC05BB.repeat = Repeat quizScore_DE03854D_C9A0_C614_4172_5109B6DC05BB.submitToLMS = Submit quizScore_DE03854D_C9A0_C614_4172_5109B6DC05BB.title = - SCORE - ### Timeout Screen quizTimeout_DE00254C_C9A0_C614_41E2_48BA72349E7A.repeat = Repeat quizTimeout_DE00254C_C9A0_C614_41E2_48BA72349E7A.score = View Score quizTimeout_DE00254C_C9A0_C614_41E2_48BA72349E7A.title = - TIMEOUT -